2010-01-24
 22:23:31

rude dude!

Hellu sitter just nu med finansiering och kalkylering böckerna, kan säga så här.. jag förstår inte ens hälften! haha har prov imorgon men vi får använda oss av boken om vi bara satsar på G. Vilket jag får göra i detta fallet eftersom orkar inte , jag är till och med sjuk! Så det blir ingen dans för min skull imorgon fan säger jag bara, för var inte med förra gången heller. Aeh får ta smällen.

Måste fixa 3 prov denna veckan varav en blir av imorgon, och på tisdag och den 3dje vet jag inte när hon har planerat att ge oss provet. Aja men iaf, får hålla god min och kämpa på! 

Det är inte så mycket som händer i mitt liv just nu förutom skolan som vanligt och måste även ta tag i mina körlektioner som jag ständigt blir tvungen att ställa in, för det är ALLTID något som dyker upp =(

Buuhu



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: