2010-02-11
 09:53:12

11 februari

Shaa =9 sitter i skolan just nu. Vi är 5 stycken som är närvarande,alla andra är borta! Inte kul.. Idag så är det även öppet hus på campus då det är flera högskolor runt om i landet som ska ha lite föreläsningar om högskolorna. Jag vet inte om jag ska gå eller inte, har redan ont i huvudet :/


Haha just nu så väntar jag på att julia ska bli klar så vi kan trippa ner till henne och plugga. Nästa vecka har jag en hel del att göra, men även denna. Ska försöka få göra mitt prov imorgon om det är möjligt eller någon gång nästa vecka.

Under den senaste tiden har det faktiskt inte hänt så mkt som man kan skriva i bloggen förstår ni. Men ska iaf fortsätta kämpa oavsett hur lång tid det tar.


Vi hörs :D


Sara Segerberg

Hej. Vad kul :)

ja jag körde på anderssons trafikskola och jag tyckte den var jätte bra. Jag körde med både Elisabeth och Berra. Jag kommer inte ihåg hur många lektioner jag tog, runt 25 tror jag. Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket och det tror jag beror mkt på körskolan. hoppas detta hjälper dig. Kram Sara



PUBLICERAT: 2010-02-20, 18:11:04 | URL: http://tonnes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: