2010-01-18
 19:19:31

Måndag 18 januari 2010.

Shululuu som lorena alltid säger haha ;)

Var som sagt i skolan idag och gjorde mina två prov,däremot var jag inte med på dansen då jag var förkyld och hade lite strassigt imorse då jag somnade om. Jupp men så kan det gå, just nu så har jag påbörjat på min svenska läxa men orkar inte fortsätta, oj nu kom jag även på att jag inte har skickat in artikeln än. my bad...

Iaf , vad mer finns att säga? JO tack snälla du för du har öppnat mina ögon, jag är dig för evigt tacksam :)

Skulle egentligen plugga med julia men båda har mycket att göra så vi har flyttat fram det tills imorgon men jag måste endå kolla igenom det. Oh herre min skapare FORZA mässan är på torsdag på sundspärlan det kommer bli kul :)

 

iaf ska fortsätta att försöka använda min lilla hjärna. Cya later :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: